Vreți copii isteți? 10 alimente pentru nota 10

Ar trebui să fie evident pentru orice părinte că performanţa şcolară nu se face consumând fast-food, snacksuri, sucuri acidulate sau dulciuri…

Ca să funcţioneze la capacitate maximă, acest „microprocesor” numit creier are nevoie de combustibil de calitate, la fel ca şi restul organismului copilului, aflat în plină creştere. Şi da, există alimente care, incluse în dieta zilnică, ajută copiii să se concentreze mai bine la școală şi să aibă rezultate bune, spune Dr. Mihaela Matei, medic nutriționist Clinica de Nutriție KiloStop. Medicul ne oferă și câteva sfaturi de nutriție care ne vor ajuta să oferim o dietă echilibrată și valoroasă copiilor noștri.

Pagina 2 din 11

2. Peştele gras

Peștii cu conţinut generos de grăsimi, precum somonul sau sardinele, sunt o sursă excelentă de acizi grași Omega-3 și DHA, esențiali atât pentru creștere, cât şi pentru funcţia cognitivă a creierului.

Peştii mai graşi sunt mai bogaţi în Omega-3 decât cei mai puțin grași precum tonul sau macroul. Peştii cu cel mai mare conținut de Omega-3 sunt sardinele, somonul sălbatic, midiile, păstrăvul curcubeu şi heringul.

Pagina 2 din 11
DISTRIBUIȚI
Intră în conversație ()