Alimente care te scapă de grăsimea de pe abdomen

alimente care elimină grăsimea de pe abdomen

Cum poate fi îndepărtată grăsimea de pe abdomen

Mai ții minte pantalonii aceia pe care ți i-ai cumpărat acum ceva vreme, chiar dacă erau puțin mai scumpi decât ești obișnuită să cheltuiești, în mod normal, pe un astfel de piesă vestimentară? Iar acum nu te mai încap, deoarece grăsimea de pe abdomen a crescut. Ei bine, nu trebuie să te îngrijorezi, deoarece există câteva trucuri care te scapă de grăsimea abdominală. Pe lângă un stil de viață sănătos, mersul regulat la sală sau exercițiile fizice făcute chiar acasă, poți consuma anumite alimente care te vor ajuta să scapi de această problemă într-un timp relativ scurt.

Alimente care reduc grăsimea de pe abdomen

Migdale

Aceste mici gustări nutritive nu numai că au un conținut bogat de fibre, care conferă sentimentul de sațietate, ci și proteine ideale într-o alimentație echilibrată. Sunt gustarea perfectă pentru momentele când ți-e foame între mesele principale ale zilei, așa că alege-le data viitoare și evită pungile cu chipsuri și alte produse nesănătoase.

Făină de castane

Pâinea nu este chiar unul dintre lucrurile pe care te-ai aștepta să le regăsești pe lista cu alimentele care te scapă de grăsimea abdominală. Însă pâinea preparată din făină de castane îți va oferi un sentiment de sațietate complex, față de celelalte tipuri procesate de făină. Aceasta are suficiente fibre în conținutul său pentru a te sătura și nu va afecta digestia, evitând disconfortul sau balonarea.

Fructul pasiunii

Poate că te vei întreba ce legătură are pasiunea cu grăsimea abdominală. Însă este recomandat să consumi acest fruct suculent ca desert după cină. Datorită semințelor și pulpei sale, nu îți va mai fi foame atât de repede. Fructul pasiunii este un aliment esențial pentru a evita să acumulezi kilograme în plus.

Germeni de grâu

Cu un conținut bogat de proteine care oferă sațietate, lucru care, de asemenea, face ca digestia să dureze mai mult (deci te va face să te simți sătul/ă mai mult timp), germenii de grâu reprezintă un acompaniament perfect pentru salate și sosuri. Doza suplimentară de fibre va ajuta digestia să funcționeze normal, fără riscul de constipație sau balonare.

Cartofi

Atunci când sunt preparați într-un mod în care vă puteți bucura de valoarea lor nutritivă, cartofii sunt, de fapt, o sursă sigură de vitamine, fibre și minerale sănătoase, ajutându-te să te simți sătul/ă timp de câteva ore. Aceștia trebuie fierți sau copți, din păcate regula nefiind valabilă și pentru cartofii prăjiți.

Fasole roșie

Poți conta pe aceste legume pentru a te simți sătul/ă complet pentru o vreme, la fel cum o poți face și cu lintea. Cu toate acestea, în cazul în care nu ești obișnuit/ă să mănânci fasole, poate fi necesar să le incluzi în dietă lent, pentru ca sistemul digestiv să se adapteze. Iar trucul cu menținerea boabelor de fasole în câteva rânduri de apă înainte de a le găti te va ajuta să scapi de balonarea ulterioară.

Iaurt

Simplu sau grecesc, iaurtul face minuni când vine vorba de sistemul digestiv, deoarece conține probiotice sau bacterii sănătoase, care pot ajuta la prevenirea constipației și la îmbunătățirea digestiei. Dar acest lucru este valabil doar pentru iaurturile cu un conținut de culturi active vii, așa că verifică etichetele cu atenție.

Dacă ți s-a părut util acest articol, dă LIKE paginii noastre de Facebook, unde găsești și alte articole cel puțin la fel de interesante.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație ()