10 sporturi sigure pentru gravide

sporturi gravidă

Chiar dacă simți că depui foarte mult efort, există sporturi sigure pentru gravide, așa că nu este cazul să faci pauză în lunile de sarcină. Atât timp cât medicul îți permite să rămâi activă pe perioada celor trei trimestre și îi respecți recomandările, poți practica o mare varietate de sporturi atât în sală, cât și în aer liber. De la aerobic acvatic până la exerciții la bara de balet sau alergat, tonifică-ți corpul (eventual pregătește-l pentru travaliu) în timp ce burtica ta crește.

Pilates prenatal

Pentru iubitoarele de pilates, alegerea cursurilor care se axează pe exerciții prenatale este cheia flexibilității și a menținerii centurii pelviene intacte pe perioada sarcinii. Pe parcursul acestor cursuri, viitoarele mămici lucrează la elongarea musculaturii, ceea ce ajută împotriva durerilor de spate și întărește centura abdominală , lucru care cu siguranță te va ajuta în travaliu!

Mersul alert și alergatul

Indiferent dacă alegi să alergi în jurul cartierului tău, pe pista de alergări sau într-o competiție locală împreună cu prietenii tai, mersul alert sau joggingul sunt două metode foarte eficiente de a te menține în formă pe parcursul sarcinii și chiar până aprope de temen. Dacă optezi pentru acest tip de exerciții fizice, trebuie să ai grijă ca terenul pe care alergi să fie plan, iar încalțările să fie adaptate burticii tale în creștere.

Cursuri de yoga pentru gravide

Nu numai că promovează flexibilitate si concentrarea, dar cursurile de yoga prenatale te vor ajuta să îți controlezi și respirația, lucru esențial în momentul în care vor începe contracțiile.

Înotul

Înotul este o modalitate grozavă pentru femeile gravide de a se menține în formă, deoarce se simt mai ușoare în apă, ceea ce înseamnă că, odată cu creștere burticii și a greutății, acest exercițiu fizic nu este dur cu articulațiile.

Exerciții cu greutăți

Ridicarea de greutăti mici este o opțiune sigură în timpul sarcinii, atât timp cât urmezi recomandarile medicului tău. Este suficient să micșorezi numărul de repetări și să lucrezi cu greutăți ușoare.

Zumba

Lasă muzica (și colegii entuziasmați din jurul tau!) să te acapareze în acest exercițiu aerobic cu impact minor asupra articulațiilor. De asemenea , tu deții controlul asupra mișcărilor pe care le poți face în timp ce burtica ta va crește.

Ciclism în sală

Nu numai ca ești protejată de accidente în timp ce pedalezi, dar ciclismul în sală îți permite să îți adaptezi intensitatea efortului fizic fără să îți soliciți articulațiile prea mult. În timpul acestor cursuri ai posibilitatea să îți reduci dificultatea sau viteza pentru a adapta exercițiul la nevoile corpului tău.

Exerciții la bara de balet

Adu-ți burtica la bara de balet și fă exerciții cu impact minor asupra articulațiilor. Aceste mișcări se adaptează în funcție de burtica ta și îți lucrează brațele, centura abdominală, picioarele si șoldurile.

Cursuri prenatale de dans

Aceste cursuri îți vor ridica pulsul fără să obosești prea tare. Vei reuși să scapi de stresul fizic și psihic în timp ce te miști pe ritmul muzicii.

Aerobic acvatic

În afară de turele de bazin, ai o gamă largă de exerciții pe care le poți face înainte, în timpul și dupa sarcină. De la Zumba acvatică si aerobică până la pedalare în apă, sporturile acvatice sunt mult mai blânde cu articulațiie tale, deoarece cântărești o zecime din greutatea ta reală când ești în apă.

Dacă ți s-a părut util acest articol, dă LIKE paginii noastre de Facebook, unde găsești și alte articole cel puțin la fel de interesante.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație ()