Patru sfaturi geniale de nutriție pentru femeile însărcinate

mancare gravide

Ai auzit o grămadă de sfaturi de nutriție pentru dieta din timpul sarcinii, dar încă nu le-ai citit pe acestea patru. Sunt sfaturi geniale de nutriție, în plus convenabile și ușor de respectat. O dietă corectă adăugată acestor reguli de nutriție îți poate fi de mare folos.

În esență, aceste patru sfaturi pentru dieta femeii gravide fac diferența netă între o alimentație sănătoasă și una cu minusuri nutritive.

1. Mâncare verde. O sarcină sănătoasă înseamnă un copil sănătos, iar alimentele de culoare verde sunt mereu cea mai bună alegere. Tot ceea ce este verde este bun, sănătos și necesar. Cele mai bune alegeri sunt: spanacul (crud sau preparat), varza, salata, dovleceii, broccoli și alte legume cu frunze verzi. Adaugă strugurii, merele și avocado și toate celelate fructe care au coajă verde. În cursul sarcinii, temelia dietei trebuie să o reprezinte fructele și legumele pentru că acestea au puține calorii, sunt bogate în nutrienți și aduc necesarul de vitamine și minerale. Toți nutrienții care provin din surse naturale sunt mai bine asimilați și folosiți comparativ cu mineralele și vitaminele din pilule.

2. Consumă legume și fructe care sunt bogate în proteine. Necesarul de proteine al femeii însărcinate este dublu. Cele mai bune surse de proteine vegetale sunt: fasolea, lintea, soia, alunele, nucile și, din nou, avocado – toate excelente surse de proteine de foarte bună calitate.

3. Mănâncă curmale. Aceste fructe sunt o binefacere pentru femeile însărcinate. Sunt cea mai bună gustare, sunt o minunată sursă de minerale și glucide sănătoase, au fibre (mereu insuficiente în cursul sarcinii), sunt gustoase și ușor de digerat. Curmalele sunt adevărate fructe binefăcătoare ale sarcinii. Le poți mânca proaspete, dacă ai ocazia, sau uscate.

4. Bea lapte. Este o regulă pe care puține femei o știu: în cursul sarcinii se consuma numai lactate integrale, niciodată lactate degresate. În plus, femeile gravide pot consuma numai lactate pasteurizate. Laptele integral și lactatele integrale conțin calciu și magneziu, două minerale esențiale pentru procesul de osificare și formare osoasă a fătului. Bea lapte, sana, iaurt, kefir. Poți bea liniștită lapte de vacă, dar și lapte de capră, de oaie sau combinații ale acestora sub formă de iaurt și kefir.

Dacă ți s-a părut util acest articol, dă LIKE paginii noastre de Facebook, unde găsești și alte articole cel puțin la fel de interesante.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație ()