Săptămâna 1

Copilul meu

Dacă te gândești să ai un copil, discută acest lucru cu partenerul tău. Luați în considerare modul în care un copil vă poate influența emoțiile și relația și, totodată, situația financiară. Dacă sunteți la primul copil, atunci ar trebui să aflați înainte ce presupune rolul de părinte. Petreceți timp cu familia și cu prietenii care au deja copii și întrebați-i cum este să fii părinte. În acest fel, veți afla și bune, și rele, și cele mai… puțin plăcut mirositoare (scutece etc).

Corpul meu

Sarcina se calculează din prima zi a ultimei menstruații, așa că în primele două săptămâni de sarcină nu eșți cu adevărat însărcinată. Dacă este o sarcina planificată, încearcă să mănânci sănătos, nu ocoli alimentele bogate în folati (legume cu frunze verzi, fasole, mazăre, grâu integral) și adaugă și niște suplimente de acid folic (ajută la prevenirea defectelor cum ar fi spină bifidă, o malformație a coloanei vertebrale ).

Dacă plănuiți să aveți un copil, asigurați-vă că încercați din răsputeri având foarte multă activitate sexuală. Această te ajută să fii în formă pentru sarcină (care poate fi destul de solicitantă din punct de vedere fizic ). În cazul în care nu practici niciun sport, o alegere bună ar fi un abonament la yoga sau la înot. Te vor pregăti fizic pentru lunile ce vor urma, că să nu mai menționăm de momentul nașterii.

Sfaturi

Sfaturi pentru a rămâne însărcinată: dacă până acum nu țineai cont de perioada ciclului menstrual, acum este timpul să începi calculele. Este foarte folositor să-ți cunoști corpul și să știi care este perioada în care ovulezi, pentru că astfel cresc șansele să rămâi însărcinată și să faceți sex la momentul oportun.

Ține evidența zilelor fertile cu ajutorul calculatorului pentru ovulație, disponibil AICI.

To do:

  • mănâncă multe legume verzi
  • bucură-te de mult sex

                                                                                                  Săptămâna 2  >> 

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație