Ce să mănânci la micul dejun ca să slăbeşti

ce-sa-mananci-la-micul-dejun-ca-sa-slabesti-totul-despre-mame

Ce alimente de la micul dejun te pot ajuta să slăbești?

Să iei micul dejun este un obicei sănătos, mai ales dacă ai grijă la kilogramele în plus.

Pentru cei care nu știau că putem folosi micul dejun ca un instrument pentru a pierde în greutate, am pregătit o listă cu ce se poate consuma în cadrul acestei mese importante, astfel încât să slăbești și să ajungi la greutatea dorită.

Fulgi de ovăz pentru micul dejun

Fulgii de ovăz te pot ajuta să slăbești în două moduri. În primul rând, aceștia au fibre și dau un sentiment de sațietate pe termen mai lung. În al doilea rând, un studiu din Journal of Nutrition a raportat că un mic dejun care conține cabohidrați cu eliberare lentă, cum ar fi fulgii de ovăz sau cerealele, înainte de a face efort fizic, te poate ajuta să pierzi mai multă grăsime. Consumul acestui tip de carbohidrați nu stimulează zahărul din sânge precum o fac carbohidrații rafinați (pâinea prăjită).

Iaurt pentru micul dejun

Un studiu recent de la Harvard a arătat care alimente sunt corelate cu schimbările de greutate, inclusiv alimentele care promovează pierderea în greutate. Iaurtul se numără printre acestea. Motivul pentru care este bine să consumați iaurt este faptul că proteinele din el ți-ar putea da un avantaj suplimentar, dacă vrei să slăbești. Dacă vrei să ai un mic dejun dulce, poți amesteca fructe proaspete cu iaurtul.

Ouă pentru micul dejun

Ouăle sunt o sursă importantă de proteine, care sunt importante pentru cei care țin diete. Comparativ cu glucidele, proteinele mențin sațietatea un timp mai lung. În plus, un studiu a demonstrat că cei care țin dietă și consumă ouă la micul dejun se simt de două ori mai bine și pierd de două ori mai multă greutate decât cei care au consumat același număr de calorii dintr-un covrig la micul dejun.

Zmeură pentru micul dejun

O ceașcă de zmeură oferă o cantitate de 8 grame de fibre, ceea ce reprezintă mai mult decât dublul unei căni de căpșuni și aproximativ aceeași cantitate de fibre precum o cană cu anumite tipuri de fasole. Consumul ridicat de fibre este o modalitate de a preveni creșterea în greutate și chiar încurajează pierderea în greutate.

Ce să evitați la micul dejun

Produse de patiserie, gogoși și prăjituri – acestea au un conținut bogat de grăsimi și zahăr și oferă foarte puține beneficii nutriționale.

Covrigi – din păcate, aceștia sunt echivalentul caloric al 5-6 felii de pâine.

Cereale și muesli cu un conținut ridicat de zahăr – aceste alimente conțin multe calorii, iar în cazul muesli, o cantitate mare de grăsimi. Alegeți variantele naturale ca o alternativă mai bună.

Citește și ”Ghidul HEADSPACE pentru mâncatul conștient” și află cum poți slăbi fără să te înfometezi. Detalii AICI.

Citește și:
Dieta pentru un abdomen plat
Slăbeşte un kilogram pe săptămână
Slăbeşti şi apoi te îngraşi la loc? Eşti sub impactul efectului yo-yo!
DISTRIBUIȚI
Intră în conversație