Cum se mănâncă fructele în mod corect?

Dacă până acum mâncați fructe la orice oră din zi sau din noapte, fără să țineți cont de nicio regulă, e momentul să regândiți acest obicei. Specialiștii spun că există câteva reguli pe care trebuie să le respectăm pentru a ne bucura de toți nutrienții conținuți de fructe.

6 reguli după care să ne ghidăm atunci când mâncăm fructe

Dacă nu ai probleme cu stomacul, poți mânca fructele înainte de mesele principale. În acest fel, nutrienții vor fi bine absorbiți de către organism. În cazul în care vrei să slăbești, fructele înainte de masă te vor ajuta să te saturi mai rapid și să scapi de senzația neplăcută de foame. Atenție, această regulă nu se aplică în cazul celor care suferă de gastrită sau ulcer, deoarece fructele cresc aciditatea din stomac.

Iată șase reguli de care să ținem cont:

1. După ce mănânci un fruct, așteaptă cel puțin jumătate de oră până la masa propriu-zisă.

2. Dacă ai mâncat deja o masă principală, așteaptă în jur de trei ore până să mănânci și fructele. Astfel te vei asigura că mâncare este digerată și că nutrienții din fructe se vor absorbi în totalitate.

3. Dacă faci sport în mod regulat, mănâncă fructe înainte de antrenament. Acestea îți vor da energie, fără senzația neplăcută de stomac plin. Fructele bogate în apă sunt ideale înainte de sport deoarece îți mențin un nivel optim de hidratare în organism.

4. Un moment bun pentru o masă compusă din fructe este micul dejun deoarece, după pauza de o noapte pe care a luat-o sistemul digestiv, fructele sunt o metodă blândă de a-l “restarta”.

5. Încearcă să ocolești fructele înghețate, conservate sau transformate în gem sau dulceață. De obicei, acestea vin la pachet cu zahăr adăugat, conservanți sau aditivi, așa că nu pierzi nimic da căle eviți.

6. În măsura posibilului, alege fructe organice și mănâncă-le cu coajă. Dacă nu ai la dispoziție astfel de fructe, curăță-le atent deoarece în coajă rămâne o cantitate importantă de pesticide.

Și nu uita că fructele au efecte miraculoase și atunci când sunt folosite extern!

Citește acum ”Mindfulness la masă. Ghidul Headspace pentru mâncatul conștient” și află cum poți slăbi fără să ții cine știe ce dietă drastică. Acesta este disponibil AICI.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație