Tonifiere rapidă pentru mămici cu bebeluşi

exerciții cu bebelușul

Tonifiere rapidă pentru noile mămici

Proaspetele mămici sunt ocupate de dimineața până seara, însă asta nu înseamnă că nu pot strecura o tonifiere rapidă pentru mămici cu bebeluși în programul lor aglomerat. Pentru a demonstra acest lucru, am pregătit câteva exerciții rapide și energizante, pe care le puteți face acasă în câteva minute, zilnic. Aceste mișcări simple vă vor ajuta să vă tonifiați corpul, în timp ce bebelușii vor fi în fața voastră tot timpul, astfel consolidând legătura dintre voi și mai mult. Puteți face aceste exerciții de rutină într-un singur calup sau separat pe parcursul unei zile. Cu aprobarea medicului, puteți începe aceste exerciții la 6 săptămâni după ce ați născut – probabil mai mult, dacă ați născut prin cezariană.

Tonifiere rapidă prin dans cu bebe

Dansul oferă un antrenament cardiovascular ușor pentru acele mămici cu bebeluși, implicând toate grupele de mușchi și îmbunătățind echilibrul și coordonarea. De asemenea, vă va face ziua mai bună, indiferent cât de obosite sau stresate sunteți. Puteți face aceste tip de tonifiere rapidă în timp ce țineți copilul într-un port bebe în față, sprijinindu-i capul celui mic. Puteți varia de la muzică lentă la muzică moderat rapidă, pentru a menține ritmul cardiac ridicat. Aveți grijă să nu faceți mișcări bruște sau să nu alunecați!

Tonifiere rapidă prin abdomene cu bebe

Stați cu fața în sus pe saltea, cu genunchii îndoiți și culcate pe spate. Așezați bebelușul în șezut, în partea inferioară burticii. Țineți-l în siguranță, cu ajutorul mâinilor în jurul trunchiului său. Contractați mușchii abdomenului, ridicați capul, gâtul și umerii pe diagonală față de podea. Expirați pe gură atunci când vă ridicați. Faceți un set de 15-20 de abdomene.

O altă modalitate de a face abdomene cu bebe este dintr-o poziție diferită. Tot cu fața în sus, situate pe saltea, aduceți genunchii către piept și plasați copilul pe gambe. Încordați-vă abdomentul pentru a ridica ușor șoldurile de pe podea, în același timp cu umerii și capul. În tot acest timp, țineți bebelușul cu atenție, iar când ridicați șoldurile, încercați să-l țineți tot la nivel orizontal, ridicându-l puțin cu mâinile în jurul trunchiului. Repetați de 15-20 de ori.

Tonifiere rapidă pentru biceps cu bebe

Stați cu picioarele încrucișate în șezut, ținând copilul în fața pieptului, cu coatele îndoite. Îndreptați brațele în sus, țineți-l câteva secunde, după care coborâți bebelușul la poziția de pornire. Repetați de 10 ori această mișcare.

Tonifiere rapidă pentru piept cu bebe

Stați cu spatele întins pe saltea, cu genunchii îndoiți. Țineți copilul deasupra pieptului, având coatele îndoite. Ridicați-l pe bebe, întinzând brațele în sus, în poziția cunoscută și drept “avionul”, țineți-l astfel câteva secunde și coborâți-l la poziția de la început. Faceți această mișcare de 10 ori.

Tonifiere rapidă prin genoflexiuni laterale cu bebe

Așezați-l pe cel mic într-un port bebe, asigurându-vă că este susținut bine capul. Stați cu picioarele mai depărtate decât lățimea șoldurilor, cu vârfurile picioarelor înclinate ușor spre exterior. Ținând spatele drept, îndoiți genunchii, coborând șoldurile. Îndreptați încet picioarele și reveniți la poziția inițială.

Tonifiere rapidă prin fandări cu bebe

Țineți-l pe cel mic într-un port bebe și stați drepte. Faceți un pas mare cu piciorul drept înainte și îndoiți ambii genunchi la 90 de grade. Genunchiul drept trebuie să fie exact deasupra gleznei drepte, în timp ce piciorul stâng stă ridicat pe vârf. Aplicați același procedeu și pentru celălalt picior.

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație