6 secrete ale celor care se îmbolnăvesc rar

6 secrete ale femilor care nu se imbolnavesc totul despre mame

Iată 6 obiceiuri zilnice ale celor care se îmbolnăvesc rar sau foarte rar

Te-ai întrebat vreodată ce fac toți acei oameni norocoși care se îmbolnăvesc rar și care par să evite răcelile mereu? Oare au un sistem imunitar supraomenesc? Oare sunt altfel decât noi? Nu chiar, însă probabil că știu câteva secrete simple, de care profită zi de zi și care îi protejează de virusuri și bacterii.

Te sfătuim să „furi” și tu aceste secrete, împărtășite de site-ul Drozthegoodlife.com, pentru a-ți ajuta organismul să lupte împotriva intrușilor și pentru a trece cu bine de sezonul răcelilor.

Iată, așadar, ce fac cei care se îmbolnăvesc rar sau foarte rar:

Au un program corect de somn

O cercetare efectuată în august 2015 a ajuns la concluzia că persoanele care dorm mai puțin de șase ore pe noapte sunt de patru ori mai susceptibile să dezvolte o răceală decât persoanele care dorm cel puțin șapte ore pe noapte. Există un motiv pentru care se întâmplă acest lucru. În timpul nopții, corpul se repară singur și își autoreglează nivelul hormonilor de stres, care, atunci când scapă de sub control, ne pot face mai susceptibili la infecții.

Au o alimentație sănătoasă

Un regim bogat în alimente cu un conținut mare de alimente bogate în antioxidanți – cum ar fi cartofii dulci (beta-caroten), citricele și ardeii (vitamina C), migdalele (vitamina E), strugurii roșii ) –  reaprovizionează celulele care sunt deteriorate în lupta împotriva virusurilor și bacteriilor.

Iau suplimente alimentare

Bacteriile bune pot stimula sistemul imunitar, așa că ar trebui să iei în considerare un supliment de probiotice – adică bacterii bune – măcar în sezonul virozelor. Încearcă o formulă care să conțină o cât mai multe familii de probiotice Dacă nu vrei să iei suplimente, ar trebui să consumi mai multe mâncăruri fermetate natural, precum varza murată sau murăturile de casă, fără oțet.

Se spală pe mâini când trebuie

Nu trebuie să exagerezi când vine vorba de spălarea mâinilor. Vestea bună este că poți reduce apariția bolilor cu 15-50% dacă îți aduci aminte că trebuie să te speli pe mâini înainte de a mânca, înainte și după ce gătești, după ce ai fost la baie, după ce strănuți sau tușești. Este preferată varianta cu săpun și apă (săpunit timp de 20 de secunde), dar poți ține și gelul de curățat pentru momentele când ești plecată de acasă. Încearcă să alegi o variantă cu cel puțin 60% alcool.

Nu se tem de îmbrățișări

Un studiu publicat în 2015, în revista Psychological Science ajunsese la concluzia că ar trebui să te întâlnești cu un prieten, mai ales dacă ai probleme acasă sau la muncă. Persoanele care primesc sprijin din partea celorlalți atunci când se confruntă cu o situație stresantă sunt mai puțin susceptibile să se îmbolnăvească dacă sunt expuse la un virus de răceală. Îți poți aranja programul într-o săptămână astfel încât să ai timp de o întâlnire cu prietenii, de cel puțin o întâlnire romantică împreună cu partenerul și de o vizită la părinți sau la restul familiei. Nu te feri să îi îmbrățișezi pe cei dragi, deoarece acest gest are un efect pozitiv (și) asupra imunității!

Fac exerciții de yoga

Atunci când practici yoga și exerciții de respirație timp de două ore pe săptămână, sistemul tău imunitar se „recalibrează”, potrivit unui studiu restrâns din aprilie 2013, publicat în revista PLOS ONE. Poți testa cursuri care combină yoga ușoară cu exercițiile de respirație și meditație și vei vedea ce efecte au asupra sănătății tale.

Dacă ești în căutare și de alte soluții naturale pentru imunitate, îți recomandăm acest articol: Remedii pentru imunitate

Dă-ne și like pe Facebook, dacă nu ne-ai dat deja, pentru a fi la curent cu tot ce publicăm!

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație ()