Probleme cu memoria? Foloseşte nişte metode inedite!

probleme cu memoria femeie
Ai probleme cu memoria? Medicamentele pentru memorie pe care ţi le propunem nu se găsesc la farmacie, dar sunt foarte eficiente!
probleme cu memoria femeie
Ai probleme cu memoria? Medicamentele pentru memorie pe care ţi le propunem nu se găsesc la farmacie, dar sunt foarte eficiente!

Ai probleme cu memoria? Medicamentele pentru memorie pe care ţi le propunem nu se găsesc la farmacie

De la o vreme ai ceva probleme cu memoria, pe care le pui pe seama venirii copiilor în viața ta şi a multiplelor lucruri pe care le ai de facut în calitate de mamă? Încearcă medicamentele noastre pentru memorie. Atenție, sunt inedite şi nu se găsesc în farmacii!

Cum să scapi de aceste probleme cu memoria – Îmbunătăţeşte-ţi concentrarea şi alungă stresul cotidian

Se întâmplă mai devreme decât ar fi normal să uităm nume, filme, melodii şi chiar întâmplări recente. (Iar aici se înscriu momentele în care uităm unde ne-am pus cheile de la casă sau ce am scris în ultimul raport de la job.)
Vinovat este stesul cotidian din ce în ce mai accentuat cu care ne confruntăm zilnic şi care ne supraîncarcă minţile, sorbind din creier informaţiile simple şi elementare. Când începem să dăm semne că într-adevăr nu ne mai putem concentra, mulţi ne speriem şi ajungem să recurgem la medicamente pentru memorie, prescrise de medic. Nu trebuie neapărat să ajungem la acest pas, dacă ştim cum să ne punem mintea la lucru.

1. Practică jocuri de memorie

Jocurile precum integramele sau Sudoku pot îmbunătăţi memoria şi pot întârzia declinul creierului. “Se poate ca aceste jocuri să activeze sinapsele din creier, inclusiv pe acelea din zona care controlează memoria”, spune Marcel Danesi, autor al volumului de exerciţii pentru memorie Extreme Brain Workout. Memoria poate fi stimulată dacă o menţii în formă cu jocuri noi tot timpul, ca să nu între într-o rutină şi să nu mai lucreze. De aceea, îţi sugerăm ca în fiecare zi să exersezi şi să te relaxezi cu alt joc.

Cum să scapi de astfel de probleme cu memoria – 2. Socializează des

Prin intermediul interacţiunii sociale poţi diminua stresul şi depresia, doi factori care pot contribui la pierderea memoriei. Caută tot timpul ocazii ca să ieşi cu prietenii în oraş şi să te întâlneşti mai des cu familia extinsă, mai ales dacă stai foarte mult cu cei mici. Totodată, dacă eşti invitată la petreceri, nu refuza! Mai poţi să te înscrii la un curs de dans, la unul de pictură sau chiar şi la unul de gătit! Alege ceva ce-ţi face plăcere, iar acolo vei avea ocazia şi să cunoşti oameni noi.

3. Mănâncă fructe şi legume colorate

Directorul UCLA Memory Clinic, Gary Small, consideră că superalimentele pentru memorie sunt fructele şi legumele intens colorate, ce abundă de antioxidanţi şi care protejează creierul de periculoşii radicali liberi. De aceea, e bine să vii de la cumpărături cu sacoşele pline de fructe şi legume roşii (roşii, cireşe, zmeură, căpşuni), verzi (broccoli, spanac, varză), galben/portocaliu (caise, piersici, cartofi dulci, pepene galben, porumb) şi albastru/mov (prune, struguri, afine, vinete, varză roşie).

Cum să te “tratezi” dacă ai probleme cu memoria – 4. Pune multitasking-ul deoparte şi concentrează-te

Renunţă la multitaskingul făcut uneori mecanic şi încearcă să gândeşti ceea ce faci, ca să-ţi poţi aduci aminte mai târziu lucrurile importante de peste zi. Este foarte important, totodată, să fii conştientă de acţiunile tale, o metodă prin care poţi realiza acest lucru fiind meditaţia. Cu ajutorul meditaţiei poţi să îţi conştientizezi mai bine mintea şi corpul, dar să şi alungi stresul care te copleşeşte

Andreea Marinescu/andreearaicu.ro

DISTRIBUIȚI
Intră în conversație ()