Prisum International Trading, la moment aniversar

Raluca Dumitrică
Prisum | Totul despre mame
Prisum, alături de noi de două decenii

Compania care a adus în România produsele Himalya împlineşte 20 de ani

Prisum | Totul despre mame
Prisum, alături de noi de două decenii

Compania Prisum International Trading, cea care deţine dreptul de distribuitor pe piaţă românească a produselor fabricate de Himalaya Drug Company – India, împlineşte 20 de ani de activitate în slujba sănătăţii publice. Produsele naturale bazate pe formule ayurvedice, certificate ştiinţific şi fabricate cu ajutorul tehnologiei ultramoderne, dar şi produsele pe baza de plasmă se găsesc de 20 de ani în România la preţuri competitive, Prisum International remarcându-se prin respect şi grijă pentru oameni şi prin campanii de responsabilizare a consumatorilor pentru protejarea sănătăţii.

Peste 200 de produse farmaceutice pentru întreagă familie, disponibile în portofoliul Himalaya

Compania Himalaya a fost înfiinţată în anul 1930 din dorinţa de a oferi medicinei tradiţionale ayurvedice o înfăţişare contemporană prin testarea şi certificarea ştiinţifică a proprietăţilor plantelor.
Portofoliul Himalaya deţine peste 200 de produse farmaceutice, produse de îngrijire personală, de îngrijire pentru copii şi de îngrijire pentru animale. După ani de cercetare şi testare au fost lansate produse ce au devenit elemente de referinţă în categoria lor: Bonnisan, Mentat, Septilin, Gasex, Herbolax, Liv.52, Diabecon, Ayurslim, Cystone, Himplasia, Koflet, Diakof, Rumalaya.

CSL Behring salvează vieţi de mai bine de un secol

O altă divizie a companiei Prisum International este CSL Behring, lider global în industria bioterapiilor pe bază de plasmă. Compania CSL Behring a fost înfiinţată de către Emil von Behring, primul laureat al Premiului Nobel pentru Medicină în 1904. În timp, compania s-a specializat în furnizarea de tratamente din plasmă pentru a îmbunătăţi calitatea vieţii pentru persoanele cu boli rare şi grave la nivel mondial.

Prisum Internaţional Trading, într-o continuă dezvoltare

Prisum International Trading a fost înfiinţată în anul 1994 de către reprezentantul în regiune al producătorului de suplimente alimentare Himalya Herbal Healthcare India şi Carmen Ivan, manager ce a transformat o investiţie de 7.000 de dolari într-o afacere de 8,5 milioane de euro. Acest lucru a marcat definitiv piaţă farma din România, prin deschiderea unui nou segment: cel al importatorilor şi al distribuitorilor de suplimente alimentare.
După 20 de ani, compania are 110 angajaţi, un lanţ de şapte magazine sub brand propriu în toată țara, deţine o clădire de 1000 mp şi e în proces de achiziţionare a unui teren unde va construi un depozit şi o clădire de birouri.
Vânzările se realizează prin depozitele partenere şi prin intermediul farmaciilor şi al magazinelor naturiste, iar vânzările directe se derulează prin intermediul magazinului online şi al lanţului de magazine naturiste Esenta Plant, localizate în Bucureşti, Timişoara, Bacău şi Oneşti.

Oamenii, o componentă importantă a evoluţiei Prisum International Trading

Sintetizând elementele ce definesc Prisum International ca instituţie şi ca echipa, managerul Carmen Ivan a declarat recent: „visul meu a fost întotdeauna să trăiesc într-o Românie frumoasă, cu oameni oneşti, muncitori şi vrednici. Acest vis a urmat într-un fel activitatea pe care am desfăşurat-o în cei 20 de ani la societatea Prisum. Nevoia de a avea oameni frumoşi, cinstiţi, vrednici într-o ţară frumoasă nu poate fi realizată decât cu ajutorul sănătăţii”. Orientarea către oameni şi atitudinea proactivă au stat la baza implicării în proiecte de CSR, compania participând activ şi în campanii de donare de sânge, activităţi culturale şi evenimente sportive.
Dezvoltarea profesională a angajaţilor a fost una dintre preocupările principale ale companiei, care a reinvestit anual o mare parte din profit în acest domeniu. Membrii echipei au fost deschizători de drumuri în ceea ce priveşte promovarea produselor fitoterapeutice, dar şi a produselor inovatoare din plasmă, atunci când puţine companii promovau astfel de produse şi mai ales când puţini credeau în ele. Prin puterea exemplului, prin campanii de promovare, cu produse de calitate şi oameni bine pregătiţi, au reuşit să construiască imaginea unei companii serioase, care vinde produse eficiente şi sigure în toată România.

Îți recomandăm să te uiți și la acest video

Te-ar mai putea interesa

Te-ar mai putea interesa